itunes kan geen verbinding maken met ipod touch discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, telkens ik mijn (gejailbreakte) ipod wil sychroniseren met itunes verschijnt er: "itunes kan geen verbinding maken met deze iphone omdat er zich een onbekende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes kan geen verbinding maken met ipod touch
hallo,
telkens ik mijn (gejailbreakte) ipod wil sychroniseren met itunes verschijnt er: "itunes kan geen verbinding maken met deze iphone omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE8000065)." wanneer ik hem dan weer uitzet en aanzet werkt het wel weer. weet iemand een oplossing? danku |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store | Debra | iTunes | 14 | 16-09-11 22:26 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes | dirk1947 | iTunes | 1 | 11-03-11 16:31 |
Ipod code kwijt. Itunes kan geen verbinding maken | Maxpep | iTunes | 0 | 04-07-10 14:52 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
|
|