Mail instellingen Planet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik krijg mijn mail van Planet niet binnen op mijn iPad, heb dezelfde instellingen staan als op mijn 3GS maar helaas. Alle andere accounts ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail instellingen Planet
Hoi,
Ik krijg mijn mail van Planet niet binnen op mijn iPad, heb dezelfde instellingen staan als op mijn 3GS maar helaas. Alle andere accounts doen het wel, hotmail/ziggo/gmail/exchange server van het werk!!! Iemand één idee waar het fout gaat? Bij voorbaat dank voor het meedenken. Mvg, René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Heb je bij smtp : mail.planet.nl staan? Ik heb net bij iemand gmail geïnstalleerd via de planet server thuis.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik al jaren: pop3.wxs.nl en mail.wxs.nl voor planet. Dat werkt al vanaf het begin... Probeer dat maar eens.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wxs is nu kpn
Hoi
WXS is het oude, werkt nog wel als je het al zo ingesteld had Als je host pop.kpnmail.nl en SMTP mail.kpnmail.nl doet, zal het volgens mij werken Succes Groetjes Margreet |
|
|||
|
|||
Het grappige is dat via mijn Iphone ik de mail van planet kan binnen halen via de 3G maar niet kan versturen omdat Vodafone geen kpnmail ondersteund, dit kan je omzeilen door in te loggen via kpnvandaag.nl dan kan je ontvangen en versturen.....
|
|||
|
|||
en als je er ipv wxs planet van maakt?
herkent VF dit dan ook als kpn? Succes |
|
|||
|
|||
[TABLE][/TABLE]Dit is een probleem wat vaker voorkomt, volgens mij is dit ook op te lossen door smtp.vodafone.nl te gebruiken. Maar ff googlen en je vind hier de oplossing wel voor
|
|
|||
|
|||
Ik kan de oplossing niet vinden, iemand al de gouden tip gevonden?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het, hieronder even de instellingen:
Creëren een POP account: Zet bij POP-accountgegevens: Naam: je naam adres: het email adres waarvan je de post wilt ophalen Beschrijving: geef er maar een naam aan Zet bij Sever inkomende post: Hostnaam: pop.kpnmail.nl Gebruikersnaam: alléén de het stukje tekst van je e-mail adres voor de @planet.nl Wachtwoord: vul hier je wachtwoord in welke je ook gebruikt om bijvoorbeeld je webmail te lezen Zet bij serveruitgaande post: SMTP: mail.kpnmail.nl Bij geavanceerd: Gebruik SSL: moet uit staan Serverpoort: 110 Aan de andere instellingen niets veranderen. Ik zou het account waar mee het niet gelukt is verwijderen en dan helemaal opnieuw beginnen, is 1 minuut extra werk maar dan weet je wel zeker dat je geen probleem hebt met instellingen waar aan je hebt liggen draaien. Hopelijk werkt het bij jullie ook met bovenstaande instellingen. |
|
|||
|
|||
ipad instellingen planet
inkomend op.kpnmail.nl
uitgaand moet zijn;mail.planet.nl en niet zoals overal staat mail.kpnmail.nl succes |
|
|||
|
|||
Ja, dat werkt wel, maar was niet mijn vraag
Ik wil mappenstuctuur, dus heb je mailserver nodig Ik wil dat de mail die ik via de een lees, bij andere aparaat ook op gelezen gaat en ik wil het naar mappen kunnen verplaatsen, dat gaat dus niet Mail ontvangen en beantwoorden is het probleem niet Toch bedankt, groetjes Margreet |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: E-mail blabla
|
|
|||
|
|||
Ik krijg het hier ook niet voor elkaar.
of ik nu kpnmail gebruik of planet. hij blijft fouten geven. Wie heeft het nu wel werkend met de juiste instellingen? |
|
|||
|
|||
Gaat het om versturen of ontvangen of beide?
|
|
|||
|
|||
Controleer of de server poort klopt.. was bij mij iig het geval
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij werken de instelling zoals door my00 aangegeven. Bij de gebruikersnaam MOET ik @planet erachter vermelden, anders werkt het niet.
Succes, Roald |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
online mail instellingen | atboz | iPhone algemeen | 10 | 01-09-11 19:03 |
Uitgaande mail Planet.nl | Alex1962 | iPhone algemeen | 2 | 31-01-11 00:36 |
Push mail niet mogelijk met Kpn(planet) | vemo15 | KPN | 4 | 30-03-10 23:51 |
mail.com instellingen | wesleydegraaf | iPhone algemeen | 4 | 16-12-09 16:32 |
Planet/WXS mail -> push ? | mvveelen | iPhone algemeen | 14 | 30-10-09 10:08 |
|
|