mail.com instellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste forummers, ik heb een nieuw mail adres bij www.mail.com . nu heb ik de pop3 instellingen opgezocht in ingevoerd maar hij trapt er niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail.com instellingen
beste forummers,
ik heb een nieuw mail adres bij www.mail.com. nu heb ik de pop3 instellingen opgezocht in ingevoerd maar hij trapt er niet in hij zegt dat me gebruikersnaam of wachtwoord niet juist is, maar na 3000x heb ik hem zeker wel een keertje goed ingevoerd iemand die zin/tijd heeft om dit voor mij te onderzoeken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook problemen met mail.com. Ik heb wel de instelllingen er in kunnen zetten, maar hij maakt geen verbinding. Hij blijft maar 'zoeken' en uiteindelijk krijg ik de melding: 'E-mail ophalen mislukt. De verbinding met de server mail.com is mislukt'
Als ik dan op 'ok' tap, gaat hij weer proberen te verbinden. Let er wel op dat je gebruikersnaam je volledige e-mailadres is! Heel misschien is dat de oplossing voor jou? |
|
||||
|
||||
kijk eens hier ; Mail.com server type bij reactie 7
|
|
|||
|
|||
Dank je wel! Dit werkte ook voor mij: Hey guys, just FYI, after recently upgrading to an aol.com server, you can get free IMAP access to mail.com (i've got it working right now), using aol.com IMAP settings:
AOL Help Main... Use yourfullemail@email.com (or mail.com) as your username, and # Incoming mail (IMAP) server address: imap.aol.com # Outgoing mail (SMTP) server address: smtp.aol.com; port: 587 Good luck! Si |
|
|||
|
|||
@ Collihome, en dat was um! Hartstikke bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instellingen telenet | Svenonline | Telenet | 11 | 01-02-13 17:49 |
E-Mail instellingen HETNET | janneman10 | iPhone algemeen | 3 | 06-03-12 17:30 |
online mail instellingen | atboz | iPhone algemeen | 10 | 01-09-11 19:03 |
Instellingen mail en internet | macerik | Orange | 1 | 12-11-08 00:31 |
E-mail instellingen en YouTube | s.vanwijk | iPhone algemeen | 6 | 27-05-08 22:21 |
|
|