iPhone maakt geen verbinding met PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een heel groot probleem! Mn iPhone kan geen verbinding maken met mn pc, ook heb ik et op een ander pc geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone maakt geen verbinding met PC
Hallo,
Ik heb een heel groot probleem! Mn iPhone kan geen verbinding maken met mn pc, ook heb ik et op een ander pc geprobeerd maar geen succes. Ik zit namelijk vast aan een Semi-Tether jailbreak en kan hem niet meer opnieuw starten via redsn0w, is er iemand die toevallig weet hoe ik dit probleem kan oplossen? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Logisch, anders post je hier niks
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jazeker, ook heb ik de laatste versie van itunes
|
|
|||
|
|||
En de laatste versie van Redsn0w?
PC-onderhoud gedaan? Schijfopruiming, temp mappen leeg, defrag? PC heel uitzetten, stekker eruit(!), 5 minuten wachten en opnieuw opstarten en nog eens proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 | Dylann | iTunes | 10 | 08-12-11 21:46 |
Iphone maakt geen verbinding met pc | jaccovanderkamp | iPhone algemeen | 2 | 31-07-11 18:10 |
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone | yuri0172 | iTunes | 19 | 12-01-11 00:36 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Iphone maakt geen verbinding met internet | jeroeny40 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-10 01:28 |
|
|