refurbrished iPod touch omruilen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb een vraag over m'n refurbrished iPod touch (4g), Is het mogelijk om die nog is om te ruilen? Ik heb hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
refurbrished iPod touch omruilen?
Beste forumleden,
Ik heb een vraag over m'n refurbrished iPod touch (4g), Is het mogelijk om die nog is om te ruilen? Ik heb hem al 6maand maar nu zit er een vlek op het lcd en deze geeft geen kleur dus wit en de homeknop werkt ook soms niet. Heb deze gekocht in de makro en na 1jaar had ik een probleem met de homeknop dus deze heb ik omgeruild en heb ik nu al 6maand dit toestel, maar hier loopt het ook niet allemaal zo vlot.. Zou ik deze dus nog kunnen omruilen of zit ik vast? Toen ik dit toestel kreeg hebben ze ook een brief opgemaakt van de herstelling (omruilen) en daar stond op: waarborg van 2 maand op de herstelling. Maar op de site van Apple die overigens ook refurbrished toestellen verkopen staat dat ze een garantie geven van 1 jaar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat voor vlek zit er op . Een inktvlek of zie je een. Barst ?
Als dat het geval is heb je geen garantie en kan je ook niet kostenloos omruilen. Als je een toestel koopt gaat de garantie in na 6 maanden ruilen. Voor refurbished krijg je niet weer een jaar garantie maar loopt je garantie nog op de eerste verkoopdatum . Succes |
|
||||
|
||||
Wel het is geen barst, ook niet gevallen maar het is een witte vlek in de rechter onderhoek, heel klein maar toch
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 10:24 ---------- http://img220.imageshack.us/img220/2...atjeiphone.jpg Hier zie je ook iets gelijkaardigs, maar veel minder erg bij mij gaat het om een vlek van 2mm op 2mm kleurloos in de rechter onderhoek ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 10:25 ---------- En hij is nog steeds in gartie dan als hij verder gaat van de 1e verkoop datum.. |
|
||||
|
||||
Ik zou als ik jou was contact opnemen met de Makro. Je hebt immers minimaal 2 jaar garantie volgens de consumenten wet. Probeer dat eens! Bij Apple kan je vrijwel niks meer omdat je het toestel niet daar aangekocht hebt en je 1 jaar fabrieksgarantie al is verlopen.
Apple verkoopt zelf refurbished toestellen. Op die toestellen die zij verkopen krijg je 1 jaar garantie. Een vervangend product die jij ontvangen hebt ter reparatie van jou defect toestel heeft natuurlijk geen 1 jaar garantie meer. Dit staat vermeld in de voorwaarden of zoals je al vermeld had op het factuur/aankoop/herstel bewijs. In Nederland zelf hebben wij een consumenten wet. Deze regeling zorgt ervoor dat een consument een deugdelijk product aanschaft. Als deze product minimaal binnen 2 jaar een defect vertoont, dan moet deze kosteloos vervangen worden. Bel de Makro op en leg het probleem uit. Kijk dan wat ze dan zeggen. Succes!
|
||||
|
||||
Alleen geldt bij de Makro het consumentenrecht niet…
|
|||
|
|||
En in België is Makro NV ook een groothandel
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik vind het natuurlijk wel vervelend maar goed,
De 1e iPod dus de originele die ik heb moeten omruilen zou ik tot op vandaag nog geen 2 jaar hebben.die zou ergens in 2013 in juni vervallen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
|
|