Na elke spatie automatisch een hoofdletter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds kort bij het typen van een bericht in welke app dan ook, na elke spatie automatisch een hoofdletter zonder dat ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na elke spatie automatisch een hoofdletter
Ik krijg sinds kort bij het typen van een bericht in welke app dan ook, na elke spatie automatisch een hoofdletter zonder dat ik dit wil. Nu kan ik de optie 'Hoofdlettergevoelig' uit zetten maar na een punt of enter wil ik dit graag wel houden (automatisch). Ook de andere opties werken niet
Iemand dezelfde ervaring of een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een hard reset
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het bestaat maar het lijkt een mp3 bestandsnaam gever waar telkens de artiest en titel met een hoofdletter beginnen.
Misschien brengt het je dichter bij een oplossing |
|
|||
|
|||
Alleen Manualcorrect En Ncsettings En Sbsettings, waarbij deze Laatste Weer Gedeinstalleerd. Zoals Je Ziet Gebeurt Het Na Een Komma, niet. Volgens Mij Speelt Het Al Na iOS 6.0.1 installatie met JB
|
|
|||
|
|||
En ManualCorrect is niet compatibel met iOS 6.x.x Ik ben bijna zeker dat die tweak de oorzaak is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals bedankt! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoofdletter bij nieuwe regel | callous | iPad algemeen | 1 | 15-06-12 22:20 |
iPad verschil hoofdletter en kleinletter | eugje | iPad algemeen | 3 | 08-01-11 16:26 |
Hoofdletter(s) | hjb.79 | iPhone algemeen | 10 | 08-03-10 21:30 |
spatie werkt niet | ralph l | iPhone algemeen | 17 | 29-01-09 23:16 |
|
|