//

oplader iphone 4s

oplader iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond, ik heb een iphone 4s, nooit problemen mee gehad tot een paar dagen geleden.. ik deed gewoon me oplader erin, zonder hem door te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-12-12, 21:39
biekbroekhuizen biekbroekhuizen is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Exclamation oplader iphone 4s

goedenavond,

ik heb een iphone 4s, nooit problemen mee gehad tot een paar dagen geleden.. ik deed gewoon me oplader erin, zonder hem door te drukken terwijl die verkeerd en om zit, en hij was ongeveer op 20 procent en opeens kreeg ik de melding dat 'opladen met dit accessoire niet ondersteunt'. en af en toe laad die gewoon verder op en dan kijk ik even en staat er in de rechter bovenhoek in het batterij embleem dat er niet word opgeladen terwijl de oplader er gewoon in zit, andere opladers ook al geprobeerd niks helpt.. wie kan mij helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-14, 13:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Mijn oplader (witte platte model), bijgeleverd bij m'n iPhone 4S in 2013, deed ineens niks meer.

Ik heb gratis een nieuwe gekregen (garantie) na een bezoekje aan de Genius bar in het Apple gebouw op er leidscheplein.

Toevallig brandde mijn oude iPhone 3G oplader (vierkant model) ook nog eens knetterend door afgelopen week, zodat ik een tijdje zonder oplader zat Gek genoeg (?) had m'n iPhone zelf niets, die was nl aangesloten op dat moment.
Aangezien die al ruim 4 jaar oud is, heb ik die maar gewoon weggegooid.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s oplader Janine88 iPhone accessoires en onderdelen 4 03-12-12 11:07
iPhone 5 oplader azt33 iPhone accessoires en onderdelen 2 14-09-12 10:12
iphone 4 transmitter fm Inc oplader finalking1 Jailbreak apps en thema's 1 31-03-11 06:38
iPhone oplader S¡mon iPhone algemeen 3 16-09-09 21:37
iPhone 2G oplader richard250 iPhone algemeen 0 19-08-09 01:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.