Hmmmm...wat zou dit nouw kunnen zijn discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dat ding er in stoppen en camera aan zetten ergens waar heb donker is en kijken of het werkt. mn msn: dedafmonteur@hotmail.com want ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
dat ding er in stoppen en camera aan zetten ergens waar heb donker is en kijken of het werkt.
mn msn: dedafmonteur@hotmail.com want ik weet niet zeker of er wel stroom op die connector staat. zo niet moet ik een nieuwe oplossing gaan zoeken.
|
|
|
||||
|
||||
ooooooh, alleen foto's klikken, that I can do......
|
|||
|
|||
is in nederland een pattent aanvragen gratis????
want ik ben van belgie en ik ken de hoofdbaas van het patentenbureau boxstael. en die vragen 250euro... ik heb ook eens iets willen pattenteren. mijn idee is: pattenteer dat. ga er zelf geen geld insteken. wacht tot iemand anders je na aapt en klaag die dan aan voor goe veel geld :-D sneaky sneaky |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen verder. Hier wil ik wel wat geld voor uitgeven
|
|||
|
|||
haha i know :-p
ben nog altijd aan het twijfelen of iemand dat van mij zou na apen... 250euro is natuurlijk niet nix hé... maar op google moet je maar eens pattents online intypen en dan zieje volgens mij 1 site en daar staan ALLE pattenten op... echt waanzin wat sommige mensen pattenteren! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
copyright is voor dedafmonteur. Wouter van der Horst.
je bent niet bevoegd dit na te maken zonder mij te vragen. doe je dit wel zal ik acties ondernemen. bedankt, Wouter |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik zal wel moeten, anders gaat zo een of andere meloot van een chinees het dadelijk namaken.
wie zou mijn foto's kunnen brandmerken met: dedafmonteur er doorheen en iphoneclub.nl in de hoek? bedankt... |
|
||||
|
||||
kan ik wel ff regelen voor je
|
|
||||
|
||||
Misschien wil iemand van iphoneclub het wel ff doen...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
als je dat voor me zou willen doen, graag!
dan post ze maar hier en zet ikz e op de goede plek. er komen betere pics als het allemaal echt werkt, want dit is nog testen maarja, kan beter voorbereid zijn. ik man mn pa zn 10 megapixel fototoestel dan gebruiken |
|
||||
|
||||
heb ze als bijlage bijgevoegd! Ik hoop dat dit je bedoeling was
|
|
||||
|
||||
bedankt man!
ik zal ze metteen gebruiken ik kan ze zo niet in mn bericht neer zetten heey |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien de onze ouwe daf sloper ook wel wil dat ik de test foto's naar je mail, dan kunnen daar ook de namen en logo's enzo in, maar dan moet dedafsloper maar ff zeggen of hij wil dat ik ze dan hier post, of hij zelf....
|
|
||||
|
||||
Ik hoor het wel.. naar me msn-en kan ook.. vul hotmail.com achter mijn username en je bent er
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? | chronoz | Archief | 5 | 13-04-10 17:36 |
Zou dit echt zijn | kouwie | Archief | 11 | 11-12-09 14:44 |
wat zou dat mooi zijn apple wireless keyboard | m-jay | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 30-07-09 17:15 |
zou iemand even kunnen checken waar de chips zijn gesmolten? | jeremy14 | iPhone algemeen | 3 | 15-09-08 21:32 |
Een soort van MMS app. Zou dit kunnen met andere providers? | lakes | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-12-07 18:16 |
|
|