zou iemand even kunnen checken waar de chips zijn gesmolten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) *************** mag verwijderd worden !!!******************...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zou iemand even kunnen checken waar de chips zijn gesmolten?
*************** mag verwijderd worden !!!******************
iPod Touch 4G 32GB White | Live each day as it would be your last Laatst gewijzigd door jeremy14; 15-09-08 om 23:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het plaatje is waarschijnlijk ook gesmolten.
|
|
||||
|
||||
hij een een waterschade behandeling gehad waarbij de accucel is gebarsten... en nu is de iphone kapuit dus heeft eht zin om een nieuw MOBO erin te zetten of niet?
|
|
||||
|
||||
ik zie ook geen plaatje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Zou iemand mij kunnen helpen? | Lamatje | Jailbreak | 0 | 06-12-10 19:42 |
iPhone: Zou iemand mij kunnen helpen met Custom IPSW | Tahtah | Jailbreak | 0 | 23-06-10 11:30 |
[Help] Zou iemand heel even kunnen helpen ! | kanters | Archief | 1 | 11-12-08 12:54 |
Hmmmm...wat zou dit nouw kunnen zijn | dedafmonteur | iPhone algemeen | 46 | 23-05-08 10:12 |
Nu in CURACAO maar morgen in MIAMI weet iemand waar ik moet zijn in MIAMI | habbes21 | Archief | 3 | 15-01-08 15:58 |
|
|