Iphone 4 leegmaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb hier mijn oude Iphone 4 welke ik wil verkopen. Nu heb ik het volgende probleem hij moet leeg. Op zich is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 leegmaken
Hi, ik heb hier mijn oude Iphone 4 welke ik wil verkopen. Nu heb ik het volgende probleem hij moet leeg. Op zich is dit niet het probleem want dan ga ik naar wis alle inhoud en instellingen en vraagt hij om de code. Nu heb ik ooit denk een code daar in gezet welke ik niet meer weet dus hij geeft fout melding. Is er nog een optie om hem leeg te maken voor verkoop. Ik kan aantonen dat het mijn oude telefoon is. Wat te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jazeker! Sluit hem aan op je computer en laat iTunes de iPhone herstellen. Zo krijg je de iPhone weer zoals je hem zelf uit de doos uitpakte...
Laat iTunes wel eerst even een reservekopie maken van je iPhone. Als je wilt, kun je die later terugzetten op je volgende iPhone, iPad etc. Vergeet ook niet EERST je foto's eraf te halen (importeren op je computer)! |
|
|||
|
|||
Hij is denk gelukt via I tunes! Hij geeft nu weer het Itunes logo met stekker op beeldscherm. Laatste vraag, is hij nu ook echt leeg? Zo ja Iphone 4 te koop wegens aanschaf iphone 5 ;-))
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Das *****. Als je eenmaal in die sessie zit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude iPhone leegmaken | Josdroger | iPhone algemeen | 8 | 22-10-14 12:12 |
Iphone 3Gs compleet leegmaken | lorddusk | iPhone algemeen | 4 | 15-03-11 10:17 |
iPhone 2G (Jailbroken) leegmaken | Watikjebrom | iPhone algemeen | 24 | 23-06-10 22:27 |
Iphone leegmaken + backup | Dutch12345 | Archief | 1 | 28-06-09 23:19 |
Hoe iPhone 3G leegmaken ? | nomad | iPhone algemeen | 0 | 20-08-08 09:16 |
|
|