Lightning adapter wordt gloeiend heet..! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds een paar maanden erg blij met mijn iphone 5 tot ik vandaag met de lightning adapter met de USB aan mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lightning adapter wordt gloeiend heet..!
Hallo,
Ik ben sinds een paar maanden erg blij met mijn iphone 5 tot ik vandaag met de lightning adapter met de USB aan mijn pc wouw opladen en toen ik dat deed werd die al direct in 5sec gloeiend heet..? Het is trouwens geen lightning adapter van het merk kwikkwek en kwak ofzo maar gewoon van Apple. Meerderen mensen met hetzelfde probleem en wat is aanteraden ? Batterij is op 20%F^ck my life. En iedereen nog de beste wensen en een gelukkig nieuw jaar. Faizel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als er geen probleem is met de iphone zou ik het gewoon even opvolgen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
jij ook beste wensen, maar wouw opladen??? |
|
||||
|
||||
Hij bedoelde vast wilde, maar dat even terzijde, doet hij dit tijdens het synchroniseren of enkel en alleen met het opladen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Third-party Lightning adapter | nauu | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-10-12 17:58 |
iphone 4s word gloeiend heet | michelbooreiland | iPhone algemeen | 1 | 01-10-12 23:54 |
iphone wordt gloeiend heet na enkele seconden zonder sim | rusty600 | iPhone algemeen | 3 | 21-04-12 02:19 |
iPhone 4 wordt gloeiend heet na waterschade | FamousD | iPhone algemeen | 7 | 30-03-12 00:02 |
iPhone 4S gloeiend heet | terrorsource | iPhone algemeen | 18 | 03-01-12 23:09 |
|
|