WhatsApp probleem bij iOs 4.01 ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al 2 jaar een iPhone 4 , met hierop iOs 4.01 ! Alles werkt perfect tot vandaag , nu vraagt Whats App naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp probleem bij iOs 4.01 !
Ik heb al 2 jaar een iPhone 4 , met hierop iOs 4.01 ! Alles werkt perfect tot vandaag , nu vraagt Whats App naar iOs 4.03 of hoger .Dus Whats App werkt niet meer. Als ik mijn iPhone 4 upgrade naar 4.03 springt hij op simlock en dan is het volgens de deskundigen over en uit ! Wie kan mij van raad voorzien ? Gr. Vredeburg.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zal die iPhone 4 moeten updaten vrees ik.
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp, Viber contacten/foto probleem (privacy) | Leida | iPhone Apps | 0 | 09-10-12 13:15 |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
Probleem IOS 4 bij maken backup | mgo | iTunes | 3 | 24-06-10 10:28 |
|
|