Probleem IOS 4 bij maken backup discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, aangezien mensen blijkbaar enkel met IOS 4 bezig zijn, dan maar effe deze titel. Wil upgraden naar IOS 4, maar heb probleem bij reservekopie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem IOS 4 bij maken backup
Hallo,
aangezien mensen blijkbaar enkel met IOS 4 bezig zijn, dan maar effe deze titel. Wil upgraden naar IOS 4, maar heb probleem bij reservekopie maken : Heb iphone aangesloten itunes opgestart dan gaat hij syncen --) allemaal ok dan neemt hij reservebackup, maar hij blijft steken bij volgende: bestanden toevoegen daar blijft hij steken bij volgende file : 20100522 222058 4.m4a Ik kan deze video totaal niet vinden. Bestand wordt niet toegevoegd en itunes loopt vast. Wil naar 4.0 upgraden en zou toch een goede backup willen nemen Wie heeft raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Synchronisatie
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook.
|
|
|||
|
|||
Download restore image ios4 van de apple store
Hallo,
In de apple store zou een "" restore image" van ios4 bestaan voor installatie zonder die voorgaande backup. Ik zou ook graag upgraden naar ios4 evt zonder die backupprocedure maar kan deze image niet vinden, kan iemand mij vertellen wat de link is? Thanks, Jombo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Backup maken? | Prepaid | Jailbreak | 3 | 19-09-10 12:19 |
Backup maken | barry44 | iPhone algemeen | 1 | 27-08-10 12:52 |
'verse' backup maken? | Dargakis | iPhone algemeen | 1 | 20-07-10 20:55 |
Backup maken | colliehome | iPhone algemeen | 4 | 09-04-10 22:50 |
|
|