'verse' backup maken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de iPhone backup zitten ook instellingen per applicatie opgeslagen, ook van applicaties die je niet (meer) geďnstalleerd hebt. Toch wordt deze informatie altijd bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
'verse' backup maken?
In de iPhone backup zitten ook instellingen per applicatie opgeslagen, ook van applicaties die je niet (meer) geďnstalleerd hebt. Toch wordt deze informatie altijd bij het terugzetten van een backup hersteld. En dat is onnodig. (imo )
Wanneer ik een iPhone backup maak, dan doe ik zelf de foto's synchroniseren. Vervolgens wil ik in feite enkel de bookmarks, notes en sms-berichten bewaren. Contacten/kalender worden middels google exchange gesynchroniseerd. Weet iemand hoe ik er voor zorg dat ik uit mijn iPhone backup (die op mijn pc staat) alles verwijder, behalve sms, notes en bookmarks, zodat ik met een frisse iPhone kan beginnen na een restore? (In het ergste geval maak ik een backup van het huidige systeem, dan herstel ik en maak ik zonder een backup terug te zetten, daar een backup van. Vervolgens kan ik de sms en notes database bestanden naar de nieuwe backup kopieren, en dan de nieuwe backup herstellen.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij kan dat niet. Als je een Mac gebruiker bent kan je dit vinden in. Bibliotheek - Application Support - MobileSync -Backup Daar wordt alles opgeslagen |
Labels |
iphone backup |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Backup maken? | Prepaid | Jailbreak | 3 | 19-09-10 12:19 |
Backup maken | barry44 | iPhone algemeen | 1 | 27-08-10 12:52 |
Eigen backup maken | keymaker | iPhone algemeen | 0 | 04-08-10 00:56 |
Backup maken | colliehome | iPhone algemeen | 4 | 09-04-10 22:50 |
backup maken ical | smitjm | iPhone algemeen | 1 | 04-06-08 17:33 |
|
|