//

Backup maken

Backup maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel , je iPhone moet opnieuw gereset worden. Je kent de drill maar hoe neem je het best een backup van "alles". Dus eerst gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-08, 18:57
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard Backup maken

Stel , je iPhone moet opnieuw gereset worden. Je kent de drill maar hoe neem je het best een backup van "alles". Dus eerst gewoon een reset en unlock/jailbraik. Je hebt nu dus een standaard telefoon. Dan kan je de dingen die op je pc staan opladen ( contacten,etc) en dan je backup files terug zetten of importeren. Zodat je iphone na deze behandeling , zonder meer, terug was zoals voor je "probleem".

Eigenlijk zoals bij een PC , je backup/instellingen terug zoals tevoren.

Dus de vraag ; met wat en hoe neem je een "volledige " backup en hoe plaats je die terug?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-08, 19:59
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Gewoon met winscp of cyberduck(osx) de map /var/mobile/library naar je pc copieren en je zou alles moeten hebben. Met itunes kan het ook .
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Picture 1.jpg‎ (79,5 KB, 42x gelezen)

Laatst gewijzigd door macfreaker; 09-07-08 om 20:01.
  #3  
Oud 10-07-08, 08:34
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Cyberduck hier. De map heb ik gelokaliseerd maar hoe krijg ik hem naar mijn MB ?

EDIT; dit is gelukt via " download naar ..."

Moet je dan nog wel al je programmas terug installeren ( daar deze in een andere map zitten) ? bv ; intelliscreen zit in 2 folders ( intelliscreen en intelliborn)

Laatst gewijzigd door colliehome; 10-07-08 om 08:48.
  #4  
Oud 18-06-09, 07:53
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Oude topic maar ook wel nieuwsgierig naar ivm os 3.0 update. Is er een soort image clone tool voor de iPhone al la ghost?
  #5  
Oud 09-04-10, 21:50
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

ik nu een aantal mogelijkheden gelezen over het maken van een backup. dat je het via itunes kan doen, begrip ik. echter, dat is dan alleen maar de apps die ik via itunes heb gedownload. maar nu de jailbreak en cydia. hoe ga ik op een eenvoudige manier al die apps op m'n pc cq externe backupdrive zetten? ik heb gelezen over open ssh en dergelijke en fdp en zo. ik heb bv iphonebrowser, maar die crashed per definitie op eht moment dat ik m open. wie heeft nu een makkelijke, eenvoudige manier om alles op m'n pc te zetten, zonder ingewikkelde programma's en codes en dergelijke.

ps als ik in itunes een backup ga maken, gaat hijper definitie ook synchroniseren. daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten. ik wil gewoon m'n phone aan de pc hangen en een backup maken.
__________________
Heb ik nu een appel of een apple.
富蘭久 伴 多 告, 伴 久 富

Laatst gewijzigd door tracker; 09-04-10 om 22:07.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Backup maken? Prepaid Jailbreak 3 19-09-10 11:19
Backup maken barry44 iPhone algemeen 1 27-08-10 11:52
Eigen backup maken keymaker iPhone algemeen 0 03-08-10 23:56
'verse' backup maken? Dargakis iPhone algemeen 1 20-07-10 19:55
backup maken ical smitjm iPhone algemeen 1 04-06-08 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.