Gamecenter vraagt iedere keer om wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen vraagt gamecenter bij het openen van een willekeurige game om mijn wachtwoord. Dit is op zich geen probleem. Hooguit vervelend maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gamecenter vraagt iedere keer om wachtwoord
Sinds een aantal dagen vraagt gamecenter bij het openen van een willekeurige game om mijn wachtwoord. Dit is op zich geen probleem. Hooguit vervelend maar waardoor het komt? Geen idee.
Iemand met ditzelfde verhaal of die weet hoe dit komt en opgelost kan worden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daar heb ik ook last van. Idd heel vervelend.
|
|
||||
|
||||
Hier ook last van Helaas geen oplossing, maar wel vervelend inderdaad...
|
|
|||
|
|||
Je kunt eventueel proberen:
Instellingen -> Safari -> Formulieren, en hier gebruik contactinfo en naam/wachtwoord aanzetten. Misschien helpt het. Succes. |
|
|||
|
|||
Ook sinds kort dagen last van ! zeer vervelend
|
||||
|
||||
Heb het hier ook. Niet continu overigens. Gebeurt soms paar keer achter elkaar bij zelfde game, soms een dag niet.
|
|
|||
|
|||
Hier ook last van op een iPad 4!
|
|
||||
|
||||
Ook ik heb last bij mijn ipod touch 4g ...
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het opgelost met een harde reset.
|
|
|||
|
|||
heb ik ook gedaan hard reset, het lijkt erop dat het opgelost is, heb er te minsten al 2 dagen geen last meer van
|
|
||||
|
||||
Zonder harde reset hier, maar ook geen verdere problemen!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G herstart iedere keer | tekstarzz | iPhone algemeen | 0 | 18-02-11 00:03 |
Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant | babybox | iPhone algemeen | 5 | 28-12-10 00:50 |
Iedere keer agenda gegevens kwijt na synchroniseren | angelvdg | iTunes | 1 | 11-09-10 21:06 |
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 | beffel | iPhone algemeen | 22 | 05-09-08 22:25 |
|
|