Download video in itunes op iphone zit vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De download van een film van een paar dagen geleden van de 12 dagen app loopt vast bij mij. Bij het verwerken van de download ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Download video in itunes op iphone zit vast
De download van een film van een paar dagen geleden van de 12 dagen app loopt vast bij mij. Bij het verwerken van de download is hij er mee gestopt. Hij vraagt nu telkens om Wi-Fi verbinding om de download af te maken, maar zodra ik Wi-Fi heb blijft hij maar bezig met het verwerken van de download. Wie kan mij helpen om deze download af te maken of om te verwijderen? Het vreet nu namelijk aan de batterij. Onderstaand een screenshot.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem ook met small fry. ik heb al vanalles opgezocht en door forums gebladerd maar ik kan geen oplossing vinden, heel vervelend!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is bij mij gelukt! open itunes op je pc/mac, log je in met je apple id, ga naar account, als het goed is staat boven het apple id overzicht dat er bestanden zijn om te downloaden, duw daarop laat itunes de films downloaden en sync daarna met iphone, klaar
|
|
|||
|
|||
Dankjewel voor jullie tips. Het is me nu gelukkig wel gelukt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3gs zit vast na upgrade via itunes. | wendy72 | Jailbreak | 1 | 18-11-12 15:53 |
iphone zit vast op itunes logo met usb kabel | M3DiQx | iTunes | 4 | 01-06-11 22:29 |
iPhone: Na updaten via iTunes en na JB redsn0w 0.9.6RC8 zit iPhone 4 Vast HELP?? | rbn | Jailbreak | 5 | 10-01-11 16:17 |
ZIT VAST op beeld please connect to itunes logo en only emergency calls | kilic | iTunes | 3 | 02-07-10 01:00 |
|
|