IP4 kan geen reservekopie en update maken. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 4 kan sinds dat 4S uitkwam geen update en reservekopie meer maken. Ik heb dit een beetje laten slingeren omdat niemand mij wilde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IP4 kan geen reservekopie en update maken.
Mijn Iphone 4 kan sinds dat 4S uitkwam geen update en reservekopie meer maken.
Ik heb dit een beetje laten slingeren omdat niemand mij wilde helpen bij Applewinkels en ik geen "handig" persoon ken. Nu kan ik bijna niets meer gebruiken op mijn IPhone 4 met als laatse updat 4.2.1. (8C148). Als ik mijn IP$ aansluit op mijn PC met windows, dan start Itunes op, herkent mijn telefoon en geeft de volgende mededeling: Er kan geen verbinding tot stand gebracht worden met de Iphone software update server. Wie is zo vriendelijk om mij te helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je iTunes al eens opnieuw geïnstalleerd?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes kan geen reservekopie maken | Translatoria | iTunes | 8 | 28-10-12 02:56 |
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... | CoolingThunder | iTunes | 1 | 19-10-11 16:55 |
Kan geen reservekopie maken | janher | iTunes | 7 | 04-03-11 19:39 |
Windows: Kan geen reservekopie maken! | movieboy | iTunes | 28 | 01-04-10 17:43 |
|
|