iTunes kan geen reservekopie maken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na problemen met de app FileBrowser, heb ik een synchronisatie sessie die eeuwig leek te gaan duren afgebroken. Nu geeft iTunes de boodschap "iTunes kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes kan geen reservekopie maken
Na problemen met de app FileBrowser, heb ik een synchronisatie sessie die eeuwig leek te gaan duren afgebroken.
Nu geeft iTunes de boodschap "iTunes kon geen reservekopie maken want er kan geen sessie worden gestart". Kan iemand me helpen dit op te lossen? Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou iPhone ontkoppelen, iTunes afsluiten, na een halve minuut opnieuw opstarten en nog eens proberen te syncen, heeft bij mij een keer gewerkt.
|
|
|||
|
|||
Dank voor je snelle reactie. Helaas heeft het niet geholpen, maar nu krijg ik de boodschap "iTunes kan geen reservekopie maken omdat er zich een fout heeft voorgedaan".
Ik heb ook een reset gedaan, maar ook zonder resultaat. |
|
||||
|
||||
Ok, die boodschap ken ik ook wel. Probeer nog eens mijn oplossing en dan een andere USB poort gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Geen foutmelding meer! Dank je wel. De tweede keer heb ik het usb-kabeltje in een andere poort gedaan, niet op de hub maar direct in de desktop.
Tot vandaag ging het synchen via de hub wel goed. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En als dat ook nog niet helpt?
Bij mij gaat synchroniseren wel, maar dan verschijnt steeds "iTunes kon geen reservekopie maken want er kan geen sessie worden gestart". Heeft overigens niets te maken met FileBrowser, want dat gebruik ik niet. Machtiging intrekken en opnieuw machtigen helpt ook niet. Iemand nog een idee? Edit: sorry, ik zie dat deze draad op iPad slaat, bij mij gaat het om de iPhone... |
|
|||
|
|||
ander USB poortje en 't was gefixed
|
|
|||
|
|||
mooi antwoord na 9 maanden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen reservekopie/backup maken | julos | iTunes | 13 | 28-11-12 19:19 |
Kan geen reservekopie maken | janher | iTunes | 7 | 04-03-11 19:39 |
Windows: Iphone kan geen reservekopie maken (fout -20) | MrMyagiii | iTunes | 10 | 26-10-10 23:56 |
Windows: Kan geen reservekopie maken! | movieboy | iTunes | 28 | 01-04-10 17:43 |
|
|