iphone koppelen aan itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een 2 vraagjes ik krijg binnenkort me eerste iphone en wel de iphone 5. nu lees ik dat je veel met itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone koppelen aan itunes
Hallo,
ik heb een 2 vraagjes ik krijg binnenkort me eerste iphone en wel de iphone 5. nu lees ik dat je veel met itunes moet werken met de iphone. maar ik heb al een ipod touch van apple op me itunes gekoppeld staan en als ik dan de iphone er bij aan koppel krijg ik dan geen problemen met die ipod die gekoppeld staat? en me 2de vraag is kan je niet ook via de app store op je iphone apps en zo downloaden en instaleren of moet je daar tenallertijden alleen maar onder itunes doen? ik hoor hier graag antwoorden op. groetjes van Ylanka |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2) Ja, dat kan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koppelen tweedehands iPhone aan bestaande iTunes | vlinder21 | iTunes | 2 | 22-05-12 00:01 |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
2de hands Iphone koppelen aan itunes | Jethro | iTunes | 3 | 04-02-11 20:30 |
Mac OS X: iPhone koppelen aan andere iTunes? | Wannie | iTunes | 2 | 28-09-09 08:11 |
|
|