Koppelen tweedehands iPhone aan bestaande iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en wil graag wat advies. Ik ga een tweedehands iPhone kopen, lijkt echt betrouwbaar, en wil weten of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koppelen tweedehands iPhone aan bestaande iTunes
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en wil graag wat advies. Ik ga een tweedehands iPhone kopen, lijkt echt betrouwbaar, en wil weten of het problemen geeft met koppelen aan een bestaande iTunes account. De eerste eigenaar heeft, neem ik aan, zijn iPhone al gekoppeld aan zijn eigen iTunes. Levert dat problemen op? Gr. Caro |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste Vlinder21,
Dit geeft uiteraard GEEN problemen omdat je die iphone insteekt. Hem kan herstellen en dan als nieuwe iphone kan aangeven. Vriendelijke groeten |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie!
Nu nog een goede deal sluiten... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes geeft niet bestaande update aan | donnywals | iTunes | 0 | 21-08-11 12:26 |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
2de hands Iphone koppelen aan itunes | Jethro | iTunes | 3 | 04-02-11 20:30 |
Mac OS X: iPhone koppelen aan andere iTunes? | Wannie | iTunes | 2 | 28-09-09 08:11 |
|
|