iTunes ontmachtigen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Mijn laptop waarmee ik altijd synchroniseer is ongeveer 3 weken gecrasht, moederbord doorbegrand enzo, niet meer te repareren, jammer.. Maar nu heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes ontmachtigen
Hallo iedereen,
Mijn laptop waarmee ik altijd synchroniseer is ongeveer 3 weken gecrasht, moederbord doorbegrand enzo, niet meer te repareren, jammer.. Maar nu heb ik dus een nieuwe laptop, iTunes geïnstalleerd, maar dan moet je itunes machtigen.. Dat lukt wel, en er stond iets van "U hebt 5 van de 5 beschikbare computers gemachtigd". Ik kan me inderdaad herinneren dat ik bij wat vrienden de PC gemachtigd had, en bij mijn ouders, maar hoe verwijder ik die machtigingen? Want een dode laptop hoeft niet gemachtigd te zijn, en als ik ooit nog eens een pc moet machtigen zou dat niet meer gaan want ik heb er al 5.. Ik heb dit al doorzocht met zoeken, kwam uit bij 1 topic, was nooit op gereageerd, 2 jaar geleden.. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk | Rasz | iTunes | 6 | 28-01-12 15:30 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|