Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee allemaal, Ik zit met 2 problemen sinds ik mijn iphone 4S gejailbreaked heb op iOs 5.0.1. Ik kan op mijn telefoon niet meer uitloggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk
Hee allemaal,
Ik zit met 2 problemen sinds ik mijn iphone 4S gejailbreaked heb op iOs 5.0.1. Ik kan op mijn telefoon niet meer uitloggen op mijn itunes account. Hij geeft nu bij het updaten van mijn apps een fout email adres, en hier kom ik niet meer vanaf. Tevens kan ik geen apps meer van itunes overzetten naar mijn iphone en andersom. Hij begint met synchroniseren. Hij doet hier stap 1 en 2 van de 5 van en dan stopt hij er gewoon mee. Iemand een idee wat de oplossing kan zijn? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand die ook maar enig idee heeft?
|
|
|||
|
|||
enige tweaks waaraan het kan liggen?
|
|
||||
|
||||
Nee, vanaf de jailbreak niet meer mogelijk. Ga m dinsdag opnieuw proberen te installeren, jailbreaken en dan pas reserve kopie terug zetten. Maar ben bang dat het in mijn reservekopie zit, en niet heel veel zin om alles weer helemaal opnieuw in te stellen!
|
|
|||
|
|||
restore hem en probeer dan eerst je app store account te verwijderen, jailbreak hem, en probeer dan je account weer toe te voege. Anders weet ik het ook niet
|
|
||||
|
||||
Restore heeft geholpen! Bedankt!
|
|
|||
|
|||
geen dank
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met oude iTunes account & Apple ID | Anton83 | iTunes | 5 | 21-05-12 15:31 |
Windows: ipod & iphone op 1 itunes account | aapie99 | iTunes | 2 | 09-09-10 19:45 |
Kan geen apps vanuit iTunes installeren | jkm88 | Archief | 6 | 21-04-10 18:23 |
FW 3.0 Apps terug vanuit Itunes op Iphone | Modena | iPhone Apps | 2 | 23-06-09 20:49 |
Mac OS X: Uitloggen iTunes op iphone | iGregor | iTunes | 2 | 20-08-08 22:45 |
|
|