//

iTunes Matcht niet goed

iTunes Matcht niet goed discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren maar de gok gewaagd met iTunes Match... maar dat werkt dus voor geen meter. Van de ongeveer 3000 nummers, worden er nu zo'n 1500 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-12, 21:14
Jeroen Hauser Jeroen Hauser is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard iTunes Matcht niet goed

Gisteren maar de gok gewaagd met iTunes Match... maar dat werkt dus voor geen meter. Van de ongeveer 3000 nummers, worden er nu zo'n 1500 geüpload in mijn iCloud omdat ze niet gematcht konden worden. Da's bizar veel. En dan heb ik voornamelijk mainstream muziek uit de jaren 80, 90 en 00 in iTunes staan.

Bij enkele niet gematchte nummers heb ik gezocht in de iTunes Store, waar Apple die muziek wel gewoon aanbiedt via het originele album (ook geen verzamelaars). Toch kan hij ze niet matchen (nee, het is niet dat ze te lage kwaliteit of iets degelijks zijn ("ongeschikt"), het zijn goede versies).

Het kan nog gekker: ik heb ter test een album gekocht in de iTunes Store, met iTunes zelf de nummers omgezet naar MP3, verwijderd en weer toegevoegd. Nu is hij die nummers dus ook aan het uploaden in plaats van matchen!

Is er een mogelijkheid om een nieuwe match te forceren, om die nummers opnieuw ter match aan te bieden? Of geldt hier het principe "eens gematcht en niet gevonden, blijft gematcht en niet gevonden"?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-12, 21:22
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Zie dit topic.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 28-01-12, 12:46
Vondutch73 Vondutch73 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard iTunes Match

Hallo Jeroen Hauser,

Heb zelf ook iTunes Match gekocht en moet zeggen dat het fantastisch werkt!
Zeker 95% van mijn ca. 3000 nummers zijn gematched en staan dus ook in de iCloud op mijn iPhone. Dit in combinatie met een Airport op mijn Denon set is perfect.

Bovendien ontvang je de album-illustraties in een uitstekende kwaliteit!

Het duurt echter wel even voordat een nummer begint af te spelen op de iPhone. Maar als het loopt, loopt het goed.

Kortom: Super product voor erg weinig geld.

Hopelijk zijn de meeste gebruikers straks net zo positief als ik nu ben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: HELP, iTunes importeert muziek niet goed! asambasamba iTunes 8 08-10-11 15:23
Windows: iTunes 10 toont vrije ruimte niet meer goed albertvanderiet iTunes 2 09-05-11 22:23
Windows: iTunes app op iPhone 3GS werkt niet goed Guest64101733 iTunes 3 21-08-10 12:53
homeknop reageert niet meer + gesprekken niet goed thereal iPhone algemeen 5 10-11-08 11:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.