Probleem met oude iTunes account & Apple ID discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een probleem; Gisteren heb ik met veel moeite iOS5 op m'n iPhone 3GS gezet. Er is aardig wat fout gegaan, waardoor ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met oude iTunes account & Apple ID
Ik zit met een probleem;
Gisteren heb ik met veel moeite iOS5 op m'n iPhone 3GS gezet. Er is aardig wat fout gegaan, waardoor ik em moest herstellen. Gelukkig had ik een back-up gemaakt vlak daarvoor, dus was niet alles kwijt. Toen m'n telefoon opnieuw aan ging (met iOS5) moest ik allerlei dingen instellen, ook een nieuwe Apple ID. Mijn oude iTunes account kent hij ineens niet meer (email en wachtwoord). Als ik een maail laat sturen met wachtwoord gegevens naar mijn email, dan komen deze niet aan. Door dit gezeur ben ik nu al m'n betaalde apps kwijt Heb via de apple support site al gezocht maar daar wordt niks over vermeld. Ik zie ook op forums dat nog niet iemand dit heeft mee gemaakt. Wat doe ik verkeerd? Alvast heel erg bedankt voor hulpzame antwoorden! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je in iTunes nog inloggen met je eerste Apple ID?
|
|||
|
|||
Nee. dat is het probleem! Heb een iTunes account gemaakt op basis van m'n gmail. Die kent Apple nu niet meer..
|
|
|||
|
|||
is er al wat meer bekend hoe te handelen? Ik heb hetzelfde probleem, kan mijn oude apps niet updaten.
|
|
|||
|
|||
Ik wil juist mijn gmail Apple id veranderen in mijn me.com adres maar dat kan ook niet! Wil helemaal weg van gmail
|
|
|||
|
|||
hi,
ik zit met hetzelfde probleem. heb nieuw account aangemaakt en bij een app update, vraagt ie de hele tijd naar mijn ww van mijn oude account, wat ik niet meer heb. alvast bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films omzetten naar iTunes, iPad, iPhone 4 & Apple TV 2 met Meta Data | ghaghamashibaba | iTunes | 1 | 29-06-12 22:18 |
oude itunes account verwijderen/jailbreak | tiger1050 | iPhone Apps | 1 | 03-01-11 20:40 |
Probleem met tweede iTunes-account | gvanrijn | iPad algemeen | 1 | 03-12-10 02:43 |
Windows: ipod & iphone op 1 itunes account | aapie99 | iTunes | 2 | 09-09-10 19:45 |
Windows: Account iTunes Probleem | Jency | iTunes | 0 | 23-06-10 15:17 |
|
|