Mijn iPhone5 geeft geen geluiden meer alleen trillingen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen enkel geluid doet het meer (beltoon, alarm, sms, enz) alleen maar trillingen. Alle instellingen al bekeken en ook het knopje aan de zijkant. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone5 geeft geen geluiden meer alleen trillingen.
Geen enkel geluid doet het meer (beltoon, alarm, sms, enz) alleen maar trillingen. Alle instellingen al bekeken en ook het knopje aan de zijkant. Kan het niet vinden! Iemand een idee??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volume knopje + al geprobeerd?
Zorg dat "niet storen " half maantje bovaan het scherm moet weg zijn Er is momenteel een probleem met niet storen maar dit lost zichzelf op, op 7 januari Geef ook eens een harde reset |
|
|||
|
|||
Bedankt Werner, heb je tips uitgevoerd, maar helaas nog steeds alleen trillingen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! | WidoFoto | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 28-12-12 20:12 |
Mijn iphone 4 geeft geen beltonen meer, alleen via koptelefoon | depruus | iPhone algemeen | 7 | 25-11-12 20:04 |
geen systeem geluiden meer | callous | iPad algemeen | 0 | 16-10-12 19:55 |
Geen (systeem?)geluiden meer | Translatoria | iPad algemeen | 5 | 05-08-11 11:27 |
|
|