iMessage problemen 4januari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Even een kort vraagje: zijn er nog mensen die lat hebben van iMessage problemen sinds deze namiddag? Mijn internet werkt gewoon nog, iMessage ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage problemen 4januari
Dag allen,
Even een kort vraagje: zijn er nog mensen die lat hebben van iMessage problemen sinds deze namiddag? Mijn internet werkt gewoon nog, iMessage staat aan, maar weigert berichten te sturen. Mijn vrienden lijken er op het eerste zicht geen last van te hebben. Groeten, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb soms het gevoel dat Apple hun goeie oude tijd aan het verliezen is Nuja, het werkt terug, i'm happy. Was ff frustrerend momentje |
|
|||
|
|||
Ja dat is te begrijpen. Er hapert meer en meer aan de diensten van Apple. Zoals iCloud en dergelijke.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met facetime en Imessage | Maxime91 | iPhone algemeen | 0 | 25-10-12 18:53 |
iMessage: Problemen en oplossingen | LightPhoenix | iPhone algemeen | 161 | 20-10-12 01:40 |
Iphone 4 Problemen Facetime, Imessage, Youtube en Pushberichtgeving | ddddd | iPhone algemeen | 9 | 04-09-12 20:24 |
imessage en whatsapp problemen | Dittef | iPhone algemeen | 1 | 14-01-12 19:18 |
|
|