iPhone 5: bovenste glasplaatje gebarsten achteraan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, dus bij een val is het bovenste glasplaatje gebarsten, volledig rond de lens van de camera. De camera werkt nog. Is er iemand op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5: bovenste glasplaatje gebarsten achteraan.
Hallo,
dus bij een val is het bovenste glasplaatje gebarsten, volledig rond de lens van de camera. De camera werkt nog. Is er iemand op de hoogte of dit zelf kan vervangen worden ? Ik heb al een site gevonden waar je ze kan kopen (17 euro), maar vind nergens op het net ook maar enig nieuws of deze makkelijk te vervangen zijn en zoja ... hoe ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lijkt me dat de achterkant een geheel is.
http://www.ifixit.com/Guide/Installi...ear+Case/10899 |
|
|||
|
|||
Citaat:
One Pair Black Glass for iPhone 5 5g Battery Back Cover Camera with Free Tool | eBay |
|
|||
|
|||
Gezocht maar helaas nog niet gevonden.
Toch ben ik er zeker van dat deze klus niet zo eenvoudig is. Je zal toch wat componenten uit de iphone moeten halen. Het glasplaatje lijkt geplakt te zijn aan het deksel. Ik kan nergens een afbeelding vinden dat duidt op schroefjes |
|
||||
|
||||
heb je al op dx.com gekeken?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gevraagd aan de verkoper van de Ebay advertentie.
Hopelijk kan hij opheldering geven. grt, Eric. |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels antwoordt van de verkoper.
De glasplaatsjes zitten geplakt. Dat scheelt je het openmaken van je Iphone :0) Grt, Eric. |
|
|||
|
|||
Zoals ik dacht maar je zou het best van binnenuit naar buiten moeten duwen
Welk gereedschap ga je nu gebruiken om dat plaatje er uit te n**ken ? |
|
||||
|
||||
Waarom zou je nu van binnen naar buiten duwen als je het evengoed kan verwarmen met een haardroge en er dan vanhalen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou toch eerst proberen met de blue plastic opening tools Home Tech Toolkit - iFixit en een zuignap |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 gebarsten scherm | Mcmichel | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 08-07-13 16:57 |
Nieuwe camera voor- en achteraan geplaatst. Doen het beide nog steeds niet! | Wouterdh | iPhone algemeen | 5 | 28-05-12 15:26 |
Iphone 4 scherm gebarsten | lilquincey | iPhone algemeen | 0 | 21-11-10 01:59 |
iPhone scherm gebarsten | Drumpie | Archief | 2 | 09-11-09 16:01 |
beeldscherm iphone gebarsten | opelastra | Archief | 1 | 26-09-08 16:02 |
|
|