Alternatief email icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb sinds een jaar een iphone en nog nooit icloud gebruikt. Dat ben ik nu dus wel van plan. Ik zie dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief email icloud
Hallo.
Ik heb sinds een jaar een iphone en nog nooit icloud gebruikt. Dat ben ik nu dus wel van plan. Ik zie dat er bij alternatief email adres een email staat die ik niet ken en 100% zeker niet heb ingevuld. Ik kan dit niet wijzigen. Weet iemand wat dit email adres inhoud en hoe ik dit wel kan wijzigen? Dankjewel! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Email in iCloud... Waarom? Ik gebruik een exchange account van gmail, werkt geweldig. Op elk device hetzelfde instellen, minimaal werk en alles gesynchroniseerd. Ongetwijfeld ook voor andere maildiensten zo in te stellen.
|
|
||||
|
||||
Deze dienst zal halverwege januari stoppen voor nieuwe gebruikers.
|
|
|||
|
|||
Ik veronderstel dat je met "alternatief" een "alias" bedoeld ?
Log in op www.icloud.com met een computer Klik Mail, klik rechts bovenaan het tandwieltje en kies voorkeuren Klik de tab accounts. Daar kan je de alias uitschakelen of verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor iCloud? | MathieuL | iCloud | 20 | 21-08-12 09:05 |
Email bijlage, vanuit de icloud. | Lodewijks | iCloud | 1 | 20-05-12 09:25 |
Email ICloud | Tommyyke | iCloud | 29 | 30-10-11 18:26 |
iCloud email | BramStraatman | iCloud | 0 | 13-10-11 14:02 |
|
|