Homeknop werkt niet. Is er een Alternatieve manier om hem te gebruiken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mijn homeknop werkt niet zo goed. Is er een manier via jailbreak om een menu ofz te activeren? (Behalve de orginele assistive touch) Alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homeknop werkt niet. Is er een Alternatieve manier om hem te gebruiken?
Hallo mijn homeknop werkt niet zo goed. Is er een manier via jailbreak om een menu ofz te activeren? (Behalve de orginele assistive touch)
Alvast bedankt MvG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met Activator kan je ervoor zorgen dat je een bepaalde actie uitvoert die de Homeknop vervangt.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jep, krijg je automatisch bij het downloaden van SBSettings. En daarna is deze app terug te vinden bij je Instellingen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Succes ermee!
|
|
|||
|
|||
Zoals ik al eerder hier ergens gepost had:
Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > AssistiveTouch > AAN Virtuele home button voorzien door Apple zelf. Succes |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Verrvangen homeknop richtprijs 35 euro. Ik zou het er voor over hebben
|
|
||||
|
||||
bwa, als het ook al lukt door 2x op de volumme knop te klikken zou ik hem niet laten repareren,
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homeknop ipad1 werkt niet meer | marklambin | iPad algemeen | 3 | 28-05-12 13:34 |
Homeknop werkt niet, gebaren? | julian1994 | iPhone algemeen | 5 | 19-05-11 22:03 |
Alternatieve manier van app instaleren op je iPad? | PB2010 | iPad algemeen | 3 | 21-01-11 10:28 |
Homeknop werkt niet goed | Snalceeyes | iPhone algemeen | 2 | 17-11-09 00:19 |
|
|