Homeknop werkt niet, gebaren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem met mijn home knop, ik moet deze soms 2 of 3 keer indrukken voor dat ik terug keer naar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homeknop werkt niet, gebaren?
Hallo,
ik heb een probleem met mijn home knop, ik moet deze soms 2 of 3 keer indrukken voor dat ik terug keer naar het beginscherm. nu kwam ik het volgende artikel tegen dit gaat jammer genoeg om versie 4.3, en dat wordt niet ondersteunt door Iphone 3g. nu was mijn vraag, kan je zoiets ook instellen door een jailbreak tweak? Met vriendelijke groet, Julian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het kan allebij er zijn er ook wel meer voor maar dat weet ik verder niet
|
|||
|
|||
hmm dit werkt alleen maar met 4.3
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je dat dan even google'en want je mag hier geen bronnen invoegen. Is tegen de regels!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homeknop defect en herstel niet mogelijk | Mykemmer | iPhone algemeen | 8 | 10-12-10 16:56 |
Homeknop werkt niet goed | Snalceeyes | iPhone algemeen | 2 | 17-11-09 00:19 |
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. | remko | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 09:02 |
homeknop reageert niet meer + gesprekken niet goed | thereal | iPhone algemeen | 5 | 10-11-08 11:44 |
|
|