Iphone aansl. op 3.5mm aux discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Peugeot 3008 en daarin zit een aux aansluiting d.m.v een 3.5mm plug. Ik heb het al geprobeerd om deze aan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone aansl. op 3.5mm aux
Hallo,
Ik heb een Peugeot 3008 en daarin zit een aux aansluiting d.m.v een 3.5mm plug. Ik heb het al geprobeerd om deze aan te sluiten via de 3.5mm plug op de iphone maar dat werkt niet. Weet iemand hoe ik mijn Iphone kan aansluiten op een 3.5mm aux aansluiting. Alvast bedankt. Stanley |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
AV-kabel kopen voor je iPhone. Via headset-aansluiting ga je mogelijk je iPhone opblazen, is te zware belasting.
|
|
||||
|
||||
Stond volume van de iPhone wel goed ingesteld? Moet gewoon werken hoor. Lees de gebruiksaanwijzing van de radio eens door.
|
|
||||
|
||||
Hoort inderdaad gewoon te werken. Sluit al maanden de iPhone aan op de autoradio, alleen de laatste tijd via het gaatje in het Dock
|
|
|||
|
|||
Hallo,
ik heb ook problemen om mijn iphone 4 aan te sluiten op mijn auto radio. ik gebruik gewoon een standaard kabel 3.5jack aan beide kanten. ik krijg wel geluid uit de radio van mijn auto maar er komt 80% door de rechtse bokesen en 20% door de linkse, als ik wat me de kabel in mijn iphone speel klinkt het soms wel goed. alles staat goed ingesteld volgens mij. maar kan het zijn dat ik een speciale kabel moet hebben? de 3.5jack uitgang van mijn iphone is toch een stereo uitgang? het is toch ook zo dat ni elke koptelefoon zomaar werk op de iphone? moet ik dus een speciale 3.5jack kabel kopen of is er nog een ander probleem? alvast bedankt Iphonevrienden. MVG Nick |
Labels |
ihpone aansl. op 3.5mm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zero 5 iphone 4 case (0,5mm dik) | pkaak | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 19-08-10 13:42 |
2.5mm naar 3.5mm jack | iKnidreeg | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 11-05-10 16:41 |
iphone 3gs 3.5mm mini jack uitgang te zacht | jdj86 | iPhone algemeen | 6 | 15-01-10 12:26 |
iPhone headset met 3.5mm adapter | Merkie | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 16-05-08 18:54 |
Muziek: Iphone 3,5mm plug | Gabster | Muziek, foto & video | 4 | 12-12-07 13:24 |
|
|