iexplorer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iexplorer wilt geen files toevoegen, verwijderen of kopiëren. Waar aan kan dit liggen? Heb al zitten zoeken op Google maar vind niks bijzonders. Misschien kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iexplorer.
iexplorer wilt geen files toevoegen, verwijderen of kopiëren.
Waar aan kan dit liggen? Heb al zitten zoeken op Google maar vind niks bijzonders. Misschien kan hier iemand anders mij helpen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat kan alleen als je een jailbreak hebt toegepast dacht ik
|
|
|||
|
|||
Nee zonder jailbreak kon ik zonder probleem files toevoegen enzo.
Nou doet tie dat niet meer ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2013 om 19:41 ---------- (Een tekstbestand) toevoegen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In map van een game
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In andere mappen kan ik wel alles wijzigen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2013 om 19:57 ---------- Is er ook dan een manier om die beveiliging uit te zetten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: De ontwikkelaars van iFunbox beweren dat iFunbox wel toegangsrechten heeft tot de Sandboxes van apps onder iOS 6.x.x zonder jailbreak. Misschien moet je dat eens proberen. |
|
|||
|
|||
Ik ga het nu gelijk proberen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2013 om 22:11 ---------- Nee lukt ook niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iFunbox/iExplorer/Cyberduck | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 24 | 05-02-12 12:32 |
|
|