Iphone 4s blijft provider zoeken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al een en ander gelezen maar staat geen oplossing bij..... mijn Iphone 4s heb ik op afstand gewist....nu vindt hij geen netwerk meer en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s blijft provider zoeken
Heb al een en ander gelezen maar staat geen oplossing bij.....
mijn Iphone 4s heb ik op afstand gewist....nu vindt hij geen netwerk meer en vraagt ook niet naar sim pincode heb geprobeerd opnieuw op te starten.... lukt niet....... opnieuw opstarten zonder simkaar....ook geen succes... instellingen herstellen.....ook niet.... als ik fabrieksinstellingen herstellen doe verlies ik mn jailbreak dan? en zo ja....ik heb nog ergen mn shsblob of ziets...... kan ik m dan weer terug krijgen? alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom heb je eigenlijk je iPhone van op afstand gewist? Was hij gestolen of zo?
|
|
|||
|
|||
hij was idd in verkeerde handen gevallen!
|
|
|||
|
|||
Heb al eens een draadje gelezen dat de simkaart versleten kan zijn
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
find my iphone, netwerk error, wissen op afstand |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs | jvanofferen | iPhone algemeen | 30 | 21-08-11 12:47 |
Provider zoeken in buitenland | jvdmaten | iPhone algemeen | 3 | 25-10-10 14:40 |
iPhone 1e gen.: iphone (zilveren achterkant) blijft zoeken naar provider | alexander123 | Unlock | 1 | 28-08-10 21:55 |
iPhone vindt provider niet.. geeft zoeken aan | voetbalsterke__ | iPhone algemeen | 2 | 03-07-10 12:46 |
iPhone blijft zoeken | Eduardboon | iPhone algemeen | 4 | 11-05-10 14:49 |
|
|