//

Apps op iPhone 3G ineens weg

Apps op iPhone 3G ineens weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik zou graag willen weten of iemand een antwoord op mijn vraag heeft. Ik heb een iPhone 3G ios 4.2.1 en ik baal ervan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-13, 21:44
Janet Janet is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: nederland
Berichten: 6
Standaard Apps op iPhone 3G ineens weg

Hallo ik zou graag willen weten of iemand een antwoord op mijn vraag heeft. Ik heb een iPhone 3G ios 4.2.1 en ik baal ervan dat ik niet een hogere ios kan verkrijgen maar dat is mijn vraag niet.

Ik had oa ING en Twitter op mijn iPhone en heb vandaag de iPhone opnieuw naar fabrieksinstellingen terug gezet en toen heb ik de back up weer heb geïnstalleerd. Maar nu wilde ineens bv de ING en Twitter en na 7 andere niet meer op mijn iPohne.

Ik begrijp er helemaal niets meer van want ik heb ze nog wel bij mijn Apps staan in iTunes, echt raar en weet niet hoe ik ze er nu weer op kan krijgen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-13, 22:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Staan ze aangevinkt? Soms staan ze nimmer aangevinkt, dan moet je bovenaan naar apps gaan en aanvinken.
  #3  
Oud 06-01-13, 23:49
Janet Janet is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: nederland
Berichten: 6
Standaard

Hai bedankt voor je reactie, ja klopt dat had ik eerst maar met de nieuwste iTunes moet je het gewoon installeren/verwijderen. Ik heb het net weer geprobeerd en er komt te staan dat er een nieuwere versie van de iPhone software is vereist. Maar ik HAD het er wel op en nu ineens gaat het niet. Ik heb de nieuwste update van mijn iPhone en zo, dus begrijp het niet
  #4  
Oud 16-01-13, 18:33
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik denk dat het te maken heeft met ondersteuning van bepaalde app's
De leverancier van de app heeft waarschijnlijk al lang geleden updates uitgebracht en stopt dan na verloop van tijd met de ondersteuning van de oudere app.
Ook al staat deze oude app dan nog in je backup, hij wordt dan niet meer terug gezet via ITunes.
Ik heb zelf ook een oude 3G en heb jouw probleem ook al enkele malen meegemaakt.
Zie ook het topic maar eens over Whatsapp. Jaren lang veel plezier ervan gehad op mijn 3G en plotseling stoppen ze met ondersteuning en dan kun je met WA dus helemaal niets meer op je 3G
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten ineens weg Vullings iPhone algemeen 15 04-11-12 18:45
Muziek: afspeellijsten ineens weg keeper Muziek, foto & video 1 16-07-12 17:14
Ineens alle muziek weg!? alie91 Muziek, foto & video 2 14-05-12 00:44
Fotos en muziek ineens weg Guest-20200914115422 Muziek, foto & video 1 07-12-11 06:55
iPhone 4 3g ineens weg Keen iPhone algemeen 3 11-01-11 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.