Contacten ineens weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, vandaag zat mijn vrouw te whattsappen en zomaar ineens alle contacten weg toen ze op versturen drukte. Er was geen 1 contact meer te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten ineens weg
Hallo,
vandaag zat mijn vrouw te whattsappen en zomaar ineens alle contacten weg toen ze op versturen drukte. Er was geen 1 contact meer te bekenen op de Iphone 4. heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?? Groet twan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vind het erg vreemd.
Ze zijn allemaal opnieuw ingevoerd moeten worden. |
|
||||
|
||||
Raar, ik zou een klacht indienen bij WhatsApp als ik jou was.
|
|
||||
|
||||
Waar zij die contacten weg.
In Contacten van Apple zelf, of die in Whatsapp.
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook twee keer meegemaakt , kwam ook door Whatsapp. Ik kon ze wel terug zetten met reserve kopie.
|
|
|||
|
|||
Was daarnet ook mijn contacten kwijt..... nadat ik whatsapp opnieuw installeerde op mijn nieuwe 4S.
Echter; mijn vriendin heeft mijn 'oude' 3Gs en gebruikt mijn Apple ID. Zij heeft mijn 3Gs 'clean' (Fabrieksinstelling) gekregen maar al mijn contacten stonden er nog wel in. Niet handig. Die heeft ze verwijderd en haar eigen contacten erin gezet. Toen heeft zij Whatsapp geïnstalleerd (met mijn ID) en gesynchroniseerd. Later heb ik Whatsapp op m'n 4S geïnstalleerd en aangemeld.... gevolg: AL MIJN contacten waren vervangen door die van mijn meissie (de 3Gs). Ik vraag mij af of dat wel zomaar kan. Wat ik denk is dat Whatsapp de contacten niet koppelt aan je te.nr. maar aan je Apple ID. Ergens ook wel logisch. Als je een nieuw nummer krijgt dan verandert je ID niet Anyway, ik heb mijn contacten terug gezet van een reserve kopie, dus dat is wel opgelost. (hopelijk) Hoe lossen jullie dat op, als een partner of een vriend gebruikmaakt van je ID met bijbehorende CC gegevens? |
|
||||
|
||||
Whatsapp gbruikt toch gewoon je telefoon boek.dus de contacten die op je iphone staan. Dacht dat dit los stond van je apple id wantndie vul je nergens in in whatsapp.
|
|
||||
|
||||
WhatsApp maakt geen gebruik van je Apple ID, maar dit is wel erg vreemd. Ik zou het gewoon naar ze toesturen, als genoeg mensen klagen gaan ze zich wel achter de oren krabben.
Vraag ze ook meteen of ze je Apple ID bijhouden in plaats van je telefoonnummer, dan krijg je hopelijk een niet-standaard antwoord. |
|
|||
|
|||
@ kakbouter
heb je weleens geprobeerd om contacten uit te vinken op beide telefoons in icloud via instellingen - icloud - en dan contacten uitvinken |
|
|||
|
|||
bij mij ook opeens alles weg in WhatsApp.
Geen enkel persoon meer te zien . Best lastig zo. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus even twee groepen aanmaken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Komen de berichten gewoon bij jullie allebei aan...? |
|
||||
|
||||
Ik gebruik geen iMessage. Hooguit als SMS en dan komt hij alleen bij mij binnen. Voor berichtenverkeer gebruiki k Whatsapp.
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem
Ik had het zelfde probleem en heb dit uiteindelijk kunnen oplossen door naar privacy onder instellingen te gaan en dan naar contacten en toestaan contacten te delen met whatsapp. Geen idee waarom dit ineens uitgeschakeld stond, maar hierna was het iig opgelost.
|
|
|||
|
|||
Die stond goed, maar ik heb bij whatsapp wel de contacten, maar kan geen chats openen. Hier staan gewoonweg geen contacten om mee te chatten. Ze staan wel in de algemene contacten map v whatsapp ... Ideeën ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ineens alle muziek weg!? | alie91 | Muziek, foto & video | 2 | 14-05-12 00:44 |
Agenda items ineens weg! | Nickk93 | iPhone algemeen | 0 | 01-06-11 17:36 |
iPhone 4 3g ineens weg | Keen | iPhone algemeen | 3 | 11-01-11 21:38 |
Contacten weg help help | Opgezetfan | iTunes | 2 | 20-11-10 09:08 |
Contacten weg, help! | erniebert | Archief | 17 | 23-01-10 13:58 |
|
|