Agenda items ineens weg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn iphone heeft wel vaker last van vastlopen terwijl hij nergens mee bezig is. Het scherm staat dan op zwart en hij reageert nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda items ineens weg!
Hoi,
Mijn iphone heeft wel vaker last van vastlopen terwijl hij nergens mee bezig is. Het scherm staat dan op zwart en hij reageert nergens op. Na enkele keren de homeknop en aan/uit knop ingedrukt te houden springt hij weer opnieuw aan. Maar deze keer waren ALLE agenda items weg !! Zelfs de items van mijn abonnementen zijn weg !! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Het is echt belangrijk aangezien mijn iphone agenda mijn enige agenda is en ik er ALLES in zet ! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, iphone, verdwemenen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda items weg na synchroniseren, herstellen mogelijk? | wtheiner | iTunes | 0 | 15-12-10 18:16 |
Agenda items verdwenen | vadersentechniek | iTunes | 2 | 23-09-10 12:15 |
Agenda items wijzigen | erik872 | Desktop-applicaties | 0 | 05-06-10 11:44 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|