blijf hangen op i tunes maar zie wel netwerk?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum dus sorry voor als ik verkeerd zit, ik heb een i phone 2g(zilveren achterkant) gekocht die bleef ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
blijf hangen op i tunes maar zie wel netwerk??
Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum dus sorry voor als ik verkeerd zit, ik heb een i phone 2g(zilveren achterkant) gekocht die bleef hangen op het apple logo (ik dacht dat los ik wel even op) en deze naar veel googlen dmv dfu modus gereset in i tunes dat ging voor mijn doen al goed maar nu blijft ie hangen op het i tunes logo en noodoproepen het gekke is dat er wel links boven in beeld nl kpn en het ontvangst staat hopelijk kunnen jullie mij helpen want zie het niet meer zitten. groetjes vincent
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed begrijp heb je het Connect to iTunes-scherm, maar wel een statusbar (met operator, tijd en batterijindicatie)
|
|
|||
|
|||
hallo Jitse klopt ik zie wel een statusbar met idd operator,tijd,en batterijindicatie dat vind ik zo vreemd ik hoor graag van je mvg vincent
|
|
|||
|
|||
simlock erop toevallig?
Kun je testen door een sim er in te doen waar geen pin code op zit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Mobistar (BE) geen telefoon netwerk maar wel 3G | hi-tech | Orange | 1 | 05-01-13 02:20 |
wel Wi-Fi netwerk maar geen internet verbinding? | Marc Doorakkers | Archief | 1 | 06-05-08 22:50 |
Blijf hangen op Apple logo | papa-joeri | Unlock [archief] | 2 | 09-02-08 18:19 |
Ik zie updaten niet zitten maar wil t wel | zeppo | Unlock [archief] | 6 | 05-02-08 21:29 |
|
|