//

Ik zie updaten niet zitten maar wil t wel

Ik zie updaten niet zitten maar wil t wel discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik niet echt onkundig als het gaat om gadgests, computers etc. Toch zou ik graag mn iphone draaiend onder 1.0.2 naar een nieuwere versie firmware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-02-08, 09:54
zeppo zeppo is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard Ik zie updaten niet zitten maar wil t wel

Ik niet echt onkundig als het gaat om gadgests, computers etc. Toch zou ik graag mn iphone draaiend onder 1.0.2 naar een nieuwere versie firmware te krijgen. Zoals het onderwerp zegt, ik zie dit niet zitten, ik wil geen dagen bezig zijn, heb een beetje rondgelezen en er zijn voor zover ik kan vinden geen sucker/foolproof manieren om dit te doen, toch?

Heeft iemand goede ervaringen met 'unlockers'?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-08, 10:12
cougar cougar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 128
Standaard

https://forum.iculture.nl/f14/i...1-1-2-win.html
  #3  
Oud 05-02-08, 10:25
zeppo zeppo is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

Ja, dat ziet er uit als een degelijke tutorial maar gaat me toch net iets te ver, misschien dat ik beter wacht op een tweede iphone, dat ik die eventueel kan ver*****n.
  #4  
Oud 05-02-08, 10:35
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

het stelt allemaal niet veel voor hoor, gewoon tot op de letter de tutorials opvolgen en er kan bijna niets misgaan. en mocht er iets mis gaan dan kan je altijd restoren.

Maar als je het te veel moeite vindt dan doe je het lekker niet .
  #5  
Oud 05-02-08, 11:19
Jonas Jonas is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 29
Standaard

gewoon doen want dan voelt je iPhone weer een beetje als nieuw ;-D
deze site heeft mij verder geholpen: Unlock the iPhone - the simple tutorial!

succes!
  #6  
Oud 05-02-08, 12:21
bram87 bram87 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 49
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo Bekijk bericht
Ik niet echt onkundig als het gaat om gadgests, computers etc. Toch zou ik graag mn iphone draaiend onder 1.0.2 naar een nieuwere versie firmware te krijgen. Zoals het onderwerp zegt, ik zie dit niet zitten, ik wil geen dagen bezig zijn, heb een beetje rondgelezen en er zijn voor zover ik kan vinden geen sucker/foolproof manieren om dit te doen, toch?

Heeft iemand goede ervaringen met 'unlockers'?
Beste zeppo,

Je binnenkomst met een vraag kan wat beter.

Even terug waarom het gaat. Ik heb een 1.1.2 versie op mijn toestel die bug-free is..En ik weet heel veel over M$ producten en apple was voor mij onbekend. Ik heb een gejailbreak-te versie van 1.1.2 en het werkt prima. Ik was er een uurtje mee bezig en nog nooit 1 enkel probleem mee gehad. Dus niet zeuren. Gewoon upgraden..
  #7  
Oud 05-02-08, 20:29
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram87 Bekijk bericht
Beste zeppo,

Je binnenkomst met een vraag kan wat beter.

Even terug waarom het gaat. Ik heb een 1.1.2 versie op mijn toestel die bug-free is..En ik weet heel veel over M$ producten en apple was voor mij onbekend. Ik heb een gejailbreak-te versie van 1.1.2 en het werkt prima. Ik was er een uurtje mee bezig en nog nooit 1 enkel probleem mee gehad. Dus niet zeuren. Gewoon upgraden..
Hear, hear! Ik weet een beetje van heel klein zacht en niks van fruit, maar zit inmiddels op een perfecte 1.1.3 (Dev-3). Gaan met die banaan!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blijf hangen op i tunes maar zie wel netwerk?? vin1976 iPhone algemeen 3 01-06-11 14:47
Hotmail: ik wil wel mail lezen, maar geen contacten overnemen AaiFoon4 iPhone algemeen 4 20-01-11 13:07
Gratis account, maar wil nu wel iets kopen in de Store! RioolDokter Archief 1 03-06-09 19:19
Twee iPhone's updaten: ik zie door de bomen het bos niet meer! mister@ Unlock [archief] 14 18-04-08 00:29
Ik wil wel, maar de Iphone niet.. ploegvdr Unlock [archief] 28 04-01-08 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.