Ik zie updaten niet zitten maar wil t wel discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik niet echt onkundig als het gaat om gadgests, computers etc. Toch zou ik graag mn iphone draaiend onder 1.0.2 naar een nieuwere versie firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zie updaten niet zitten maar wil t wel
Ik niet echt onkundig als het gaat om gadgests, computers etc. Toch zou ik graag mn iphone draaiend onder 1.0.2 naar een nieuwere versie firmware te krijgen. Zoals het onderwerp zegt, ik zie dit niet zitten, ik wil geen dagen bezig zijn, heb een beetje rondgelezen en er zijn voor zover ik kan vinden geen sucker/foolproof manieren om dit te doen, toch?
Heeft iemand goede ervaringen met 'unlockers'? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat ziet er uit als een degelijke tutorial maar gaat me toch net iets te ver, misschien dat ik beter wacht op een tweede iphone, dat ik die eventueel kan ver*****n.
|
|
||||
|
||||
het stelt allemaal niet veel voor hoor, gewoon tot op de letter de tutorials opvolgen en er kan bijna niets misgaan. en mocht er iets mis gaan dan kan je altijd restoren.
Maar als je het te veel moeite vindt dan doe je het lekker niet . |
|
|||
|
|||
gewoon doen want dan voelt je iPhone weer een beetje als nieuw ;-D
deze site heeft mij verder geholpen: Unlock the iPhone - the simple tutorial! succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je binnenkomst met een vraag kan wat beter. Even terug waarom het gaat. Ik heb een 1.1.2 versie op mijn toestel die bug-free is..En ik weet heel veel over M$ producten en apple was voor mij onbekend. Ik heb een gejailbreak-te versie van 1.1.2 en het werkt prima. Ik was er een uurtje mee bezig en nog nooit 1 enkel probleem mee gehad. Dus niet zeuren. Gewoon upgraden.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blijf hangen op i tunes maar zie wel netwerk?? | vin1976 | iPhone algemeen | 3 | 01-06-11 15:47 |
Hotmail: ik wil wel mail lezen, maar geen contacten overnemen | AaiFoon4 | iPhone algemeen | 4 | 20-01-11 14:07 |
Gratis account, maar wil nu wel iets kopen in de Store! | RioolDokter | Archief | 1 | 03-06-09 20:19 |
Twee iPhone's updaten: ik zie door de bomen het bos niet meer! | mister@ | Unlock [archief] | 14 | 18-04-08 01:29 |
Ik wil wel, maar de Iphone niet.. | ploegvdr | Unlock [archief] | 28 | 04-01-08 18:43 |
|
|