//

Iphone reservekopie opladen

Iphone reservekopie opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een Iphone van een vriend gekregen. Er zat een jailbreak op. Ik heb alles willen wissen en nu zit mijn iphone vast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-13, 17:38
Robertoj Robertoj is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard Iphone reservekopie opladen

Beste,
Ik heb een Iphone van een vriend gekregen. Er zat een jailbreak op. Ik heb alles willen wissen en nu zit mijn iphone vast in het schermpje met usb/itunes. Ik heb wel een reservekopie kunnen nemen voor ik hem leeg gemaakt heb. Ik kan deze kopie echter niet op mijn iphone plaatsen. Weet er iemand raad? Ik ben een leek, dus....
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-13, 17:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robertoj Bekijk bericht
Ik heb alles willen wissen en nu zit mijn iphone vast in het schermpje met usb/itunes.

Ik kan deze kopie echter niet op mijn iphone plaatsen.
Je zal die reservekopie alleen kunnen terugplaatsen nadat je die iPhone hebt herteld met iTunes.
  #3  
Oud 07-01-13, 18:32
Robertoj Robertoj is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard

Beste,
Alvast bedankt voor de snelle reactie. Ik kan de iPhone niet herstellen in iTunes, krijg steeds de foutmelding 1015. Ben al enkele dagen aan het zien op internet wat ik hieraan kan doen, maar kan niets vinden dat werkt. Graag jullie hulp aub, ik ben ten einde rade.
Bedankt
  #4  
Oud 07-01-13, 18:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat: