//

Iphone reservekopie opladen

Iphone reservekopie opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een Iphone van een vriend gekregen. Er zat een jailbreak op. Ik heb alles willen wissen en nu zit mijn iphone vast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-13, 17:38
Robertoj Robertoj is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard Iphone reservekopie opladen

Beste,
Ik heb een Iphone van een vriend gekregen. Er zat een jailbreak op. Ik heb alles willen wissen en nu zit mijn iphone vast in het schermpje met usb/itunes. Ik heb wel een reservekopie kunnen nemen voor ik hem leeg gemaakt heb. Ik kan deze kopie echter niet op mijn iphone plaatsen. Weet er iemand raad? Ik ben een leek, dus....
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-13, 17:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robertoj Bekijk bericht
Ik heb alles willen wissen en nu zit mijn iphone vast in het schermpje met usb/itunes.

Ik kan deze kopie echter niet op mijn iphone plaatsen.
Je zal die reservekopie alleen kunnen terugplaatsen nadat je die iPhone hebt herteld met iTunes.
  #3  
Oud 07-01-13, 18:32
Robertoj Robertoj is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard

Beste,
Alvast bedankt voor de snelle reactie. Ik kan de iPhone niet herstellen in iTunes, krijg steeds de foutmelding 1015. Ben al enkele dagen aan het zien op internet wat ik hieraan kan doen, maar kan niets vinden dat werkt. Graag jullie hulp aub, ik ben ten einde rade.
Bedankt
  #4  
Oud 07-01-13, 18:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robertoj Bekijk bericht
...krijg steeds de foutmelding 1015.
Error 1015

This error is common when downgrading iPhones and 3G iPads. The problem occurs when the device's baseband has a higher version number than the baseband in the firmware you restored to. Just set auto-boot true in iRecovery or use iREB/TinyUmbrella/RecBoot.1 In case this is not working use Pwnage Tool to create a custom firmware WITHOUT the iPad baseband, put your device in pwned DFU Mode and restore via iTunes.



iTunes Errors - The iPhone Wiki
  #5  
Oud 07-01-13, 19:06
Robertoj Robertoj is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard

Beste,
Ik ben een leek, ik snap er niets van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 09:37
Opladen Iphone mabaelst iPhone algemeen 3 06-07-09 14:24
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45
Iphone opladen LaZ Archief 2 23-03-08 16:38
opladen iphone teunis iPhone algemeen 7 05-10-07 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.