Nieuwe computer, muziek verwijderen, de rest wel behouden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, alvast sorry als er al zo'n topic bestaat maar ik kan mijn antwoord niet vinden. Ik wil mijn iPhone voortaan met een nieuwe computer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe computer, muziek verwijderen, de rest wel behouden
Hoi, alvast sorry als er al zo'n topic bestaat maar ik kan mijn antwoord niet vinden.
Ik wil mijn iPhone voortaan met een nieuwe computer synchroniseren en omdat mijn telefoon vol is wil ik ook al mijn muziek verwijderen (ik gebruik voortaan Spotify) maar ik wil verder niks kwijtraken. Ik synchroniseer deze telefoon al bijna 4 jaar dus al mijn apps, berichten etcetera wil ik behouden. Hoe zorg ik ervoor dat alles behalve mijn muziek van mijn iPhone naar computer krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mp3 muziek verwijderen zonder computer | dennis15510 | iPhone algemeen | 2 | 16-11-12 00:35 |
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet | mostah | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-12 23:24 |
Muziek: muziek iphone behouden met synchonisatie andere computer | PeterVerhoeve | Muziek, foto & video | 4 | 16-10-10 20:28 |
Muziek: computer kapot wil wel nieuwe muziek! | sannetjeislief | Muziek, foto & video | 4 | 03-08-10 13:21 |
iPhone 3GS: Jailbreak verwijderen, unlock behouden? (nieuwe bootrom) | MrFCUUnknown | Unlock | 1 | 20-02-10 16:10 |
|
|