//

Recovery/dfu mode

Recovery/dfu mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb mijn iPhone 3G volledig gewist, omdat ik gegevens van vorige eigenaar en jailbreak wilde wissen. Nu kan ik de iPhone niet herstellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-01-13, 19:53
Robertoj Robertoj is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard Recovery/dfu mode

Beste,
Ik heb mijn iPhone 3G volledig gewist, omdat ik gegevens van vorige eigenaar en jailbreak wilde wissen. Nu kan ik de iPhone niet herstellen omdat ik foutcode 1015 krijg. Ik heb al enkele dagen op internet gezocht naar een oplossing, al verschillende tools geprobeerd, .....niets werkt. Het enige wat ik zie als ik de iPhone aansluit op mijn pc is het logo van de USB met iTunes. Het is dit scherm of een zwart scherm. Via Tiny umbrella kan ik wel exit recovery doen maar na enkele seconden hangt hij weer vast.
Wie o wie kan me helpen.
Ik ben een leek, dus graag simpele doch goede uitleg aub.
Tips, ...alles is welkom
Alvast bedankt
Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-13, 19:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robertoj Bekijk bericht
Nu kan ik de iPhone niet herstellen omdat ik foutcode 1015 krijg.
In jouw ander topic heb ik al een uitleg gegeven over iTunes fout 1015. Waarom begin je nu een nieuw topic over hetzelfde probleem?

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...e-opladen.html
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? bastiaan123 iPhone algemeen 46 18-01-12 23:08
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 17:09
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 01:02
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU S a n d e R Jailbreak 5 24-08-09 14:42
DFU, Recovery & Restore Mode ? Undertaxxx Unlock [archief] 4 23-03-08 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.