Iphone telefoonnummers komen niet in Outlook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) .... en ik weet wel waarom. In mijn iphone heb ik labels aangemaakt met haar mobiel en zijn mobiel . Die krijg ik (dus) niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone telefoonnummers komen niet in Outlook
.... en ik weet wel waarom. In mijn iphone heb ik labels aangemaakt met haar mobiel en zijn mobiel. Die krijg ik (dus) niet in Outlook.
Dat was nooit een probleem, ik bel toch niet met Outlook. Maar nu moet ik ook een BlackBerry van de zaak gebruiken , en hier mis ik dus de mobiele nummers in. Weet iemand of ik deze toch zou kunnen koppelen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is het dan geen Windows/BB probleem? Ander forum dus.
|
|
|||
|
|||
Synchroniseren met een CardDAV dienst die zowel de iPhone als de Blackberry ondersteund.
Ik ken die BB dingen niet maar als die Gmail ondersteunen is dat al een goed begin. CardDAV - Wikipedia, the free encyclopedia |
Labels |
contacten, contacts, labels, outlook, telefoonnummer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Outlook 2010 en telefoonnummers synchroniseren | Wimus | iPhone algemeen | 2 | 02-07-12 18:09 |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
telefoonnummers uit i-phone niet naar outlook | Comar | iTunes | 0 | 23-12-10 13:36 |
gmail exhange, verwijderde berichten komen wel in outlook | stijnec | iTunes | 0 | 02-07-10 23:57 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
|
|