Nieuwe iPhone 4 hoe opladen voor het eerst? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Morgen ontvang ik mijn eerste iPhone 4. Kan iemand vertellen wat de beste methode is voor het gebruik van de nieuwe batterij. Het toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 4 hoe opladen voor het eerst?
Hallo,
Morgen ontvang ik mijn eerste iPhone 4. Kan iemand vertellen wat de beste methode is voor het gebruik van de nieuwe batterij. Het toestel eerst volledig 12u opladen? Het toestel eerst gebruiken tot deze uitvalt, daarna pas volledig opladen? Wil graag het beste voor mijn batterij. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opladen tot 100%. De accu van een iPhone wordt niet tijdgestuurd opgeladen. De accu van een iPhone wordt opgeladen tot 100% capaciteit bereikt is.
|
|
|||
|
|||
helemaal opladen dat is echt het beste
|
|
|||
|
|||
Ok,
Opladen tot 100% capaciteit dus. Het is dus niet meer nodig het toestel 12u op te laden? Bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met Lithium-Polymer accu's zoals die in een iPhone gebruikt worden werkt dat niet meer. Je kan de iPhone gerust 12 uur aan de lader laten maar als 100% capaciteit bereikt is stopt het laden toch. Succes verder |
|
|||
|
|||
Ok,
Bedankt voor jullie reactie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe moet ik jailbraiken ( doe het voor het eerst ) | Daveynmgn | Jailbreak | 6 | 10-02-12 11:28 |
Moet er een hoofdcomputer zijn wanneer je nieuwe iphone voor het eerst opstart? | Lindai | iPhone algemeen | 1 | 23-06-11 10:20 |
Voor het eerst een iphone | Nicoleiphone | iPhone algemeen | 4 | 07-05-08 13:14 |
voor het eerst de iphone! | crazy-chriss | Archief | 2 | 15-04-08 10:30 |
|
|