Wi-Fi problemen iDevices bij wisselen van netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds IOS6 heb ik problemen met Wi-Fi bij het wisselen tussen draadloze netwerken op zowel mijn iPhone 4 als iPad 4. Dit gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi problemen iDevices bij wisselen van netwerk
Hallo allemaal,
Sinds IOS6 heb ik problemen met Wi-Fi bij het wisselen tussen draadloze netwerken op zowel mijn iPhone 4 als iPad 4. Dit gaat als volgt en het is elke keer hetzelfde: 1) Op locatie A (zeg thuis) doet mijn Wi-Fi het prima op beide devices 2) Ga ik naar locatie B (huis vriendin) dan heb ik regelmatig last van een instabiele Wi-Fi verbinding en dit uit zich in het volgende:
Dank! Laatst gewijzigd door abceetje; 07-01-13 om 20:15. Reden: Typo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je het probleem opnieuw als je terug van B naar À gaat ? Je kan eens proberen met een harde reset . Ook ken je het netwerk van B verwijderen en opnieuw instellen
|
|
|||
|
|||
Ja, van B naar A doet het probleem zich ook voor. Netwerk 'vergeten' en opnieuw aanmelden zal ik proberen zodra ik het probleem weer heb. Harde reset probeer ik niet omdat het uit- en aanzetten ook werkt. Zou het nog uit maken als het met een harde reset ook werkt (of niet)?
|
|
|||
|
|||
Een harde reset gaat iets sneller omdat je de sim code niet opnieuw moet ingeven. Je bent zeker ook niks kwijt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zal het ook proberen met een harde reset, eens zien wat daarna gebeurt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja, ik heb ondertussen al heel wat problemen gezien met OTA updates naar iOS 6.0.1 op zowel verschillende iPhone 5 als iPhone 4S.
De enige oplossing voor die onverklaarbare problemen was: 1) Een volledige backup maken met iTunes; 2) Een herstel naar iOS 6.0.1 uitvoeren met iTunes; 3) De backup terugzetten; Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je bij je vriendin bent ga je toch ook niet zitten gamen.
|
|
|||
|
|||
iemand een concrete oplossing hiervoor? ik heb er ook last van. kenmerkend bij mij is dat ik het enkel op een locatie last van heb namelijk thuis, op werk heb nergens last van.
|
|
|||
|
|||
Reset je router of verander het kanaal eens in je router
|
|
|||
|
|||
Na de update na 6.01 ondervind ik ook problemen met het Wi-Fi signaal. Oa de hotspot is niet zichtbaar.
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem sinds enkele dagen met mijn iPhone 5. Switchen tussen netwerken lukt wel, maar de snelheid is medieval! Oftewel hetgeen boven zal ik ook eens gaan proberen.
Gr. Marcossos |
Labels |
ipad, iphone, probleem, Wi-Fi, wisselen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen wisselen US <-> NL Store | ballegooier | iPhone algemeen | 3 | 28-09-12 18:41 |
Problemen facetime en imessaging idevices | woodynr26 | iPhone algemeen | 3 | 21-10-11 19:48 |
Problemen bij downgrade van 4.0.2 naar 4.0.1 | Charley17 | Archief | 3 | 21-08-10 20:14 |
iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile | ICom | Odido (T-Mobile) | 70 | 29-05-10 15:54 |
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data | P@t | Archief | 1 | 26-10-09 23:43 |
|
|