na update ios 6.0.2....en toen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste apple users, Na update naar 6.0.2 en toen hapert de pagina "Mobile data" met scrollen te op en neer!..... Het is de pagina via: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na update ios 6.0.2....en toen
Beste apple users,
Na update naar 6.0.2 en toen hapert de pagina "Mobile data" met scrollen te op en neer!..... Het is de pagina via: Instellingen->Algemeen->Mobiel netwerk->Mobiel datanetwerk->"Mobiele data"....en hier hapert met het scrollen omhoog en omlaag! Komt dit jullie ook bekend voor? Groeten van Franco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee ik niet maar heb je je iPhone al gereset????
|
|||
|
|||
ja, mbv de I/O knop is mijn iphone 5 gereset !,
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2013 om 23:56 ---------- kan dit wijzen aan een hw-fout? nee toch, ik heb hem maar 1 week geleden gekocht ? |
|
||||
|
||||
Heb je al een harde reset gedaan?
|
|
|||
|
|||
Iphone is d.m.v. combinatie homebutton + Aan/uit knop hard gereset. helaas probleem blijft en doet zich voor alleen in de instelling pagina "Mobiel data" , zal de oplossingsrichting liggen aan bij de provider? weten jullie ook wanneer ongeveer de volgende ios update komt?
|
|
|||
|
|||
Het scroll-probleem bestaat ook op de iphone 4 ios 6.0.1 ook na een harde reset.
Het is niet dat je daar alle dagen moet door scrollen. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het inlezen/ophalen van de (ingegeven) data. Dit leest de SIM gegevens van (sommige) providers en is ook niet altijd te wijzigen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad ge-update en toen begon het drama | eugje | iPad algemeen | 4 | 13-03-11 12:01 |
iPod touch: ipod 2g spontaan in herstelmodus en toen?? | cwsmdb | Jailbreak | 0 | 22-04-10 16:32 |
En toen was de speaker dood. | Nairua | iPhone algemeen | 4 | 27-04-08 21:55 |
En toen was het over... | isdawa | Unlock [archief] | 6 | 16-02-08 19:36 |
|
|