Standaard Agenda gewist en niet meer te gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb al gezocht maar kon niet specifiek mijn probleem vinden. Ik gebruik mn standaard agenda APP. Daar staan 2 agenda's op. -Standaard agenda ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard Agenda gewist en niet meer te gebruiken
Hoi,
Ik heb al gezocht maar kon niet specifiek mijn probleem vinden. Ik gebruik mn standaard agenda APP. Daar staan 2 agenda's op. -Standaard agenda -Dual google agenda. Nu gebruik ik voor mn persoonlijke punten de standaard agenda en voor de gedeelde afspraken de google agenda. Nu stonden er in de standaard agenda heel veel dingen dubbel dus die heb ik gewist...... En dacht dan maak ik wel een nieuwe aan. Maar dat lukt me dus niet. T lukt me dus niet om een agenda aan te maken die alleen afspraken op mn telefoon zet.... Ik hoef helemaal geen server of calDAV accounts...... Heeft iemand tips? Gr, Danny. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Standaard agenda niet zichtbaar in iTunes | chevyrulezzz | iTunes | 0 | 23-08-12 15:53 |
iPhone 4 gewist, krijg hem niet meer geactiveerd! | Gingercoockie | iPhone algemeen | 3 | 23-01-12 12:00 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
inhoud en instellingen gewist - Iphone start niet meer op | 443965764 | Archief | 2 | 27-12-08 17:27 |
|
|