Iphone 4 naar iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op dit moment een Iphone 4 en vraag me af of ik er wat mee op zou schieten om over te stappen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 naar iphone 5
Hallo,
Ik heb op dit moment een Iphone 4 en vraag me af of ik er wat mee op zou schieten om over te stappen naar een Iphone 5. Dus mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft. Ook wil ik graag jullie mening over de Iphone 5 horen. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...oruitgang.html Zonder dank |
|
||||
|
||||
Daarom ook hier een slotje
|
Labels |
iphone 4, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Photostream vanaf pc WEL naar iphone NIET naar ipad ? | masutrix | iPad algemeen | 3 | 26-12-12 13:37 |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? | Tom11 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 09:06 |
|
|