Hoe kan ik een app uit de itunes bibliotheek naar mijn iphone verzenden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey hallo!, Ik heb een app gedownload via internet die bedoeld is voor mijn iphone. Deze app staat nu in de itunes bibliotheek, maar hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik een app uit de itunes bibliotheek naar mijn iphone verzenden?
Heey hallo!,
Ik heb een app gedownload via internet die bedoeld is voor mijn iphone. Deze app staat nu in de itunes bibliotheek, maar hoe krijg ik deze naar mijn iphone toe? Ik kan het niet slepen naar mijn iphone en rechtermuisknop zegt ook niets. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit staat uitgelegd in de gebruikershandleiding.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Illegale app ondersteunen we niet. Daarom ook een slotje hier.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 | kevin1982 | iPad algemeen | 7 | 08-01-12 12:00 |
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac | Poupoulossos | iTunes | 1 | 24-12-11 14:48 |
Windows: Hoe kan ik itunes muziek omzetten (branden) naar een CD-R | Remus | iTunes | 0 | 05-03-10 18:41 |
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? | vlappie | Archief | 1 | 03-02-09 18:00 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
|
|