//

Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac

Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een MacbookPro aangeschaft en heb reeds de iPhone 4 en een iPad 2 hoe krijg ik nu mijn iTunes van de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-11, 13:58
Poupoulossos Poupoulossos is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac

Ik heb vandaag een MacbookPro aangeschaft en heb reeds de iPhone 4 en een iPad 2 hoe krijg ik nu mijn iTunes van de iPhone & iPad op mijn Mac?????
Ik kan wel de (lege) iTunes van de Mac naar de iPad en iPhone kopieren maar ja dat heeft natuurlijk geen zin, ik wil het omgedraaid/

Iemand hulp voor deze relatieve iVirgin????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-11, 14:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat kan met "PodPhone to Mac"

iPod to Mac transfer iPhone to Mac, transfer iPod to Mac copy music from iPhone to Mac, iPad to Mac Transfer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: hoe zet ik muziek op mijn iphone romarome Muziek, foto & video 14 09-01-13 18:03
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? lobarlabel iTunes 9 01-11-11 15:53
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? Talliebally iTunes 2 24-11-10 12:50
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook heli53 iTunes 3 19-11-10 12:35
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? GasGasR6 Muziek, foto & video 9 22-05-10 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.